.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پالايشگاه آستان قدس به‌ زودي افتتاح مي‌شود
پالايشگاه آستان قدس به‌ زودي افتتاح مي‌شود

مدير عامل پايانه نفتي ايران از افتتاح پالايشگاه آستان قدس در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: اين پالايشگاه براي 300 هزار بشكه توليد روزانه نفت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان نكا، موسي سوري بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره تداركات و امور كالا پايانه نفتي شمال كشور در نكا اعتبار اين پروژه را 5 ميليارد ريالي اعلام كرد.
وي گفت: اين پروژه در 4 هزار و 800 متر مربع و در سه ماه آماده بهره‌برداري شده است كه شامل 20 مرسوله 24× 48 متري است.
سوري وجود روحيه كار جمعي را از روش‌هاي انبيا و اولياي الهي دانست و اظهار داشت: براي رسيدن به اهداف بلند مدت 20 ساله و جايگاه بلند خود در جهان، ايجاد نقطه عطف اقتصادي و توليدي و علمي در كشورهاي اسلامي و جهان بايد ارزش‌ها و الگوهاي بلند جنگ را همراه توليد و سخت كوشي به جهانيان ثابت كنيم.
وي ادامه داد: بايد با استفاده از سياستگذاري مناسب در منطقه و استان با استفاده از پروژه‌هاي عظيم نفتي و خط لوله هزار و 550 كيلومتري نكا به جاسك، سبب رونق و درآمد براي منطقه شده و كارهاي مؤثرتري انجام دهيم.
سوري از افتتاح پالايشگاه آستان قدس در آينده‌اي نزديك خبر داد و افزود: اين پالايشگاه براي 300 هزار شبكه توليد روزانه نفت در نظر گرفته شده است كه به زودي افتتاح مي‌شود.
مدير عامل پايانه نفتي ايران با بيان اينكه اكنون روزانه در پايانه نفتي شمال، 100 هزار بشكه نفت دريافت مي‌شود، افزود: با افزايش اين ذخيره‌سازي و دريافت به 5/1 ميليون بشكه مقدار دريافتي ما 15 برابر مي‌شود كه براي تبديل آن نيازمند ذخيره‌سازي، به روز‌رساني سيستم و خط لوله انتقال از شمال به جنوب و اسكله‌سازي پايانه هستيم.
وي پروژه پژوهشي پالايشگاه نفت شمال (S.R.J) را از مهم‌ترين پروژه‌هاي وزارت نفت دانست كه براي جلوگيري از رسوب مخازن نفتي اجرايي مي‌شود كه فاز مطالعاتي و تحقيقاتي آن در پايانه نفتي شمال در حال انجام است.
در اين مراسم ايستگاه آتش‌نشاني و سيستم امنيتي اين پايانه نيز مورد بهره‌برداري قرار گرفت كه در حال حاضر با 22 نيروي انساني و سه پرسنل رسمي با استفاده از سه ماشين آتش‌نشاني و آمبولانس، اتاق ورزش و استراحت به فعاليت مي‌پردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.